Camp Overwatch!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ikke hvad jeg har været... - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:01 pm

Jack havde været alene ude i skoven og tjekke området... og var løbet ind i en bjørn der var kommet lidt for tæt på lejren... det var end med kamp. Dyret var stort og alt for stærk, men Jack var hurtigt og dygtig. Bjørnen havde styrken, men Jack vidste hvor man skulle ramme og det var endt det store dyr dødt på jorden... dog ikke uden at Jack havde fået nogle skræmmer.

Han sad nu alene i lejren, næsten alene i hvert fald. De andre var ude og den eneste her var Gabe... men at være sammen med Gabe var næsten som at være alene. Gabe hverken så på ham eller talte til ham i hvert fald... og lige nu fokuserede han heller ikke på den anden mand, men på smerterne i kroppen.

Han sad barbrystet ved bålet og undersøgte skaderne på kroppen.. nogle af skrammerne var for dybe og han skar en grimasse imens han rensede og forbandt.. det gik fint de fleste af stederne, men der var steder han ikke rigtigt kunne komme til... han vidste godt det skulle renses bedre hvis han ville undgå infektion, han kunne høre Anas stemme i hovedet, skælde ham ud for et sår ikke renset godt nok imens hun arbejdede på ham... he missed her.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:23 pm

Gabriel var i lejeren. Han var blevet hurtigt færdig med dagens opgave og havde håbet at kunne være alene, men sådan var det ikke blevet. Jack var der. Han kunne ikke være i nærheden af Jack uden alle hans tanker konstant kredsede om den anden mand, og han måtte stoppe sig selv for at sidde og stirre på ham. Ikke at hans blik ikke alligevel gled til manden ... manden der havde efterladt ham i en celle i femten år .. og manden der lige nu var igang med at forbinde sig selv. Forbinde sig selv skidt ... og bar brystet. Han lod blikket glide over hans krop .. Jack var stadig en smuk mand.

Han sukkede tungt og rejste sig. "You know what Ana would say if she saw you like this .."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:26 pm

Jack blinkede med øjnene, overrasket over at Gabriel talte til ham.. som havde han læst hans tanker. Han kom til at smile "hm, she would say I was a fool and that she couldn't leave me alone for five minutes.." sagde han og skar igen en grimasse imens han prøvede at rense en flænge ned af ryggen, men det gik ikke rigtigt...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:43 pm

Gabriel sukkede og og tog sig til hovedet ... Hvad var der med Jack? Hvorfor kunne han stadig få ham til at føle sådan? "Hrmf. She would also tell you that those wounds risk getting infected"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:46 pm

Jack brummede lidt og rødmede svagt, ikke glad for at Gabriel var vidne til hans mislykkede forsøg på at rense sine sår. "It's just hard to reach" brummede han, og strakte sig så mere for at nå stedet på ryggen, hvilket fik en af forbindingerne på brystet til at gå op og igang med at bløde mere........
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:56 pm

Gabriel tog det sidste skridt hen til ham og lagde en bestemt en hånd på hans skulder. "Sit still" sagde han bestemt. "You're only makng it worse". .. var det første gang han rørte Jack i 15 år? ... it might be. Han prøvede ikke at tænke på det
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 7:58 pm

Jacks hjerte slog et slag over da Gabriel rørte ved ham. Smerterne hurtigt glemt, istedet mærkede han varmen fra hans hånd mod hans hud... han sank en klump og skævede mod ham ".. alright" svarede han og rørte sig ikke.. worried that if he did, Gabe might go away.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:06 pm

Gabriel sukkede tungt og to det rensende fra ham. "Can't have ypu dying from an infection" brummede han frustreret. En enkelt berøring havde ingen ret til at påvirke ham sådan.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:10 pm

Jack rødmede og så væk.... he liked hearing his voice and feeling the warmth of his hands..... he had missed...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:14 pm

Gabriel lavede endnu en frustreret lyd, før han forsigtigt gik i gang med at rense hans sår. "Hrm .. whst did you piss off to get these?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:22 pm

"A bear" brummede Jack uden at se på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:25 pm

Gabriel blinkede og kneb øjnene sammen. "A bear? What were you thinking?" forlangte han frustreret
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:28 pm

"That it was dangerous and too close to camp" brummede han... Gabe was pissed
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 8:31 pm

Gabriel fnøs. "You're not twenty anymore" påmindede han ham. "Not even forty ... and you attacked a bear on your own?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 9:18 pm

"And won" brummede Jack og kastede et blik mod Gabe, han havde måske glemt at Jack kunne slås, men han kunne vel mindes om det "it was the safest option."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 10:53 pm

Gabriel fnøs af ham. "You're what, 55 now?" spurgte han og påførte det rensende middel. "Is that as old as you want to get?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 10:55 pm

Jack ømmede sig og rynkede brynene lidt.. once they had gotten Ana back... there's wasn't much these days, were there? "If not the bear then something else, I've not stopped fighting, it will probably be a fight that takes me."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 10:58 pm

Gabriel kneb øjnene sammen og så vredt på ham. Jacks ord gjorde ondt ... Hvilket de ikke burde. Han var ligeglad. "I don't care if you want to get yourself killed" løj han vredt. "But try and wait 'till we have saved Ana"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 10:59 pm

"I'm not trying to get myself killed" sagde han fornærmet og skulede mod Gabriel der fik det til at lyde som om han var hjælpeløs "would you rather have had it in the camp and kill one of the young ones?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 11:03 pm

Gabriel fnøs. "Not my problem if they're not though enough to handle the job" sagde han og kneb øjnene sammen. "Besides, that wouldn't be a problem if you had gotten help"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 11:04 pm

"Wasn't any time" brummede han og prøvede at ignorere følelsen af Gabriel hænder og fokusere på samtalen.. og ikke på lyden af hans stemme. Heldigvis lettere når han fornærmede ham "we could have lost a horse"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 11:08 pm

Gabriel så irriteret på ham. "It pains me to say this, but we'd do better without a horse than eithout you"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 11:08 pm

"I'm touched" sagde Jack frustreret og så bestemt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 58 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Berserker
Antal indlæg : 1902
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 11:13 pm

Gabriel brummede utilfredst og gik i gang med at forbinde de rensede sår. "Hrmf. You better be"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 55 år
Mand Gruppe : Overwatch
Rolle : Kriger
Antal indlæg : 1946
Join date : 16/03/19

Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitimeLør Jun 01, 2019 11:15 pm

Jack så frustreret frem for sig, ikke sikker på hvorfor Gabriel overhovedet brugte tid på hans sår... men han vidste vel at deres chancer for at redde Ana var bedre med Jack, som de vidste chancer var bedre med Gabe. Det gjorde ondt, that it was that. That their friendship had come to this.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke hvad jeg har været... - Gabriel   Ikke hvad jeg har været... - Gabriel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke hvad jeg har været... - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Syg? - Gabriel
» Sent hjemme - Gabriel
» Ana Amari – Gabriel
» Nightmares - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Overwatch! :: Adventure Group :: On the road-
Gå til: